köpa se stol tio

ungefär så har min dag vart .......  haha rolig jag, moget om inte annat!(hänger ni med?) :D. Började kl 7 allt var som vanligt på jobbet! vi fick tårta till lunchen, trodde dom skulle börja fira in mig, men ack så fel jag hade, vi hade vart duktiga å nått nå mål ! Sen bar de av ut mot hamre/hässlö var rena rama safarit där! Lyckades se en till ekorre dock så levde denna! undra om jag ska försöka se en ekorre varje dag denna vecka, kan bli en morot för mig att åka ut på rundorna xD såg sen en grävling eller en katt såg bara två svarta bakben jag trore var en grävling :D sen var massa hästar och lite andra små djur de är inte varje dag man får åka på safari... tävlade mot posten också mötte dom på en gata! som vanligt utklassningsseger för mig, stackarn han kör ju bara bil medans jag brassar på en orange hojj:D....
Har haft en dålig diskbråcks dag idag ont hela dagen och sne som en ostkrok så jag var inte med å tränade! jag å malinarna hjälpte coach å körde lite styrke och fixa koner :D de är jag världbäst på nu tor jag ? konplockarkicko kan ni kalla mig ! Panda svek mig och tog ett till kryss, hann inte skälla på henne men får ta de på  torsdag om hon nu vågar sig dit efter hon ser dehära ! får väl skylla mig själv lite eftersom jag satte henne i vinnarjills lag men trodde faktiskt inte de skulle vara ngn krysstävling!!Får väl passa på å berätta att ställningen i toppen är nu så att jillan är ensam ledare med natta hack i häl =) Hade även de dagliga tisdagssnacked om allas våran gossip girl med vicki (blair) hellenberg och jill ( serena) tröjbom haha:D alltid lika kul att få prata av sig om de senaste tack för de =) jag är vanessa om ni undra :D haha imorgon kommer nyaste 90210 också för er alla serieördar gör lite smygreklam här för www.ch131.com gå in där ;) nu ska jag inte störa mer tack för idag! Kom ihåg! bara 2 dagar kvar nu sen öppnas portarna :D Min ungdom bara rinner iväg!

Godnatt sovgott vakna glad dörm om mig hoppas jag !

Härliga tider dähär! Saknade min mummy idag på träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0