Last day

God kväll!
Min dag har inte alls varit händelserik. Jag vaknade 13.40 av ett sms. Utvilad gick jag upp och åt frukost. Patrik åkte till Göteborg i morse för att spela mot Häcken i slutspel för juniorer. Så jag har varit själv här hemma hos honom hela dagen. Hans föräldrar befinner sig nämligen i Grekland. Tyvärr förlorade VSK med 1-0. Inget flyt alls den här helgen när det gäller fotboll...

Själv har jag spenderat några timmar med fysikboken idag. Fysik B, inte alls min grej. Haha.
Nu har jag nyss kollat på Ensam mamma söker och ätit lite tacos som blev över från i fredags.

Som sagt, ingen händelserik dag alls. Dessutom har jag fortfarande väldigt ont i halsen. Jag tackar för veckan som gott. Nöjesläsning är som tur är inget krav när man är veckans bloggare ;)

Förresten har vi i U-laget uppehåll nu. Nästan iallafall. Vi ska träna en gång i veckan ett par veckor och det har jag inget emot! Skönt!!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0