My new husband !

God dag allesammans! Får ta tacka för alla gratulationer mkt trevligt tack så mkt =) Hann inte skriva igår efter träningen för jag fick lite besök av två stollar Vicki och jill som kommer inbärandes på värdlens största paket TILL MIG :D Efter att jag öppnat de så fint jag kunde ploppade det fram en african MAN! dom hade alltså köpt mig en karl ! Man blir ju tårögd :D han var ungefär lika stor som jag och väldigt vacker, sov med han inatt också de var mysigt =) Man tackar och bockar.. Men hade snart tänkt att hänga honom faktiskt ... ja på väggen alltså :D
tja träningen igår var väl som en vanlig träning vi hade besök av en Elin som provtränade med oss trevligt trevligt! Var med ungefär 40 minuter av träningen sen körde jag och min pensionärs kollega Hising lite eget styrke på sidan med blandade övningar hemmagjorda som väl prövade :D Men blev så kallt senare så vi gick in å öppnade en paradis choklad ask istället de var gött! Som Natta säger: på julen får man ta från det undre lagret så degjorde vi också. Kan uppdatera ställningen i x tävlingen , det är numera lika mellan Natta och jill kan bli en kamp in i sista stund dehära ! Så till dagens dag, idag blev jag inringd till jobbet till kl 8 så var jag supersnabb så jag kom hem kl 13.00 de var awaesome! har tyvärr inte sett nå ekorrar på 3 dagar nu men 2 är bättre än ingen dag :D Sen så var jag förbi banken på några ärenden så frågade banktanten mig om jag vill börja pensionsspara ??? Jag är ju tydligen gammal på rikt ! Fast ska väl tydligen vara bra att börja i tid, men vi beslutade oss att jag skulle börja efter att jag vart sjukskriven efter min diskbråcksoperation som förhoppningsvis blir av inomen snar framtid!!! Känner mig faktiskt väldigt ung i sinnet om jag ska vara ärlig :D
Nu sitter jag å taggar för att jobba på ekebergaskolan på mcdonalds cup, vakta lite småbarn å lura på dom godis.. kan nog jag vara bra på! Missar dock träningen som är tidigt idag men jag hoppas alla sköter sig ändå ! jag kommer förbi en snabbis innan å ser så det är någon ordning!!
Nu ska jag inte störa mer utan nu ska ni få se en underbar bild på mig å min man så får ni hade så bra !


Tycker han är så söt när han sover =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0