Nattuggla

Hej alla nattugglor!
Idag har det varit en lång dag. Jag vaknade imorse av flera hostattacker och halsen mådde inte alls bra. Att spela match kom inte på fråga! Men U-laget klarade sig bra utan mig, vinst med 4-0 mot Franke!

Klockan 14 befann jag mig på Ringvallen där A-laget spelade. Jag missade sista 15, då allt avgjordes, förlust :( Och BP lyckades vinna ocksåm dubbel otur!! Men chansen finns än!

Mellan 16 och 20 jobbade jag (På Mc Donalds Skrapan) sen bjöd jag Patrik på middag på Cornetto Bar. Som gengäld bjöd han mig på efterrätten på Café Gränden ;)

Nu är jag nyss hemkommen efter ett nattpass på Donken, 23-03. Nu ska jag sooova!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0