Nya investeringar

Mätt och belåten nu, javisst. Precis ätit mammas goda lasagne, underbart gott som vanligt. Mums. Idag, efter att ha sovit ut till 11, så har jag och Elin åkt runt i stora Västerås och shoppat i utkanterna. vill säga på Erikslund och Hälla. Det var ett mycket trevligt sätt att fördriva dagen, förutom alla dessa enorma bilköer. Höll på att bli tokig!
Shoppingen var lyckad då jag kom hem med en ny t-shirt/klänning (kalla de vad ni vill) och ett par jeans. Så jag är glad. Elin köpte ett par nya vinter dojjor(as äckra, vad än My säger) och en stor tjock stickad tröja. Lite avis blev jag allt :P

Gårdagen blev som sagt lite sönderstressad tyvärr så känslan och humöret blev inte på topp, tyvärr. =(
Vi åkte in för att träffa de andra hemma hos Kicko och tjöta lite till idol (för vem kan missa rock temat, måste vara det bästa på  hela idol förutom uttagningarna. Följer det inte alls som tur är). Det hann dock inte ske några skandaler innan vi rörde oss vidare för att göra killarna i min klass sällskap till lite TP -på tv-spel såklart!
Blev inte många minuter innan vi började röra oss vidare till de andra i klassen där vi fick oss stooora leenden på läpparna då alla hade klätt upp sig inför "Bad-taste" tema på Kåren. Det var sopsäckar till klänningar, tjocktröjor till byxor och skjortor tillsammans med mjukis byxor. Precis så som det ska vara helt enkelt.
Vi gjorde de andra sällskap till Kåren för att där säga hejdå och åka hem istället. Lite trötta och slitna kom vi i alla fall hem i hyfsad tid och laddar inför morgondagens match, som ni såklart inte får glömma att komma och kolla på!

Nu har jag tagit en paus i vardagen och tar de lugnt bara. Elin ligger och läser lite och jag ska väl gå och städa lite i mitt rum tror jag nästan.
Senare ska vi över till Stefan som vi sprang på ute på Hälla idag med. Blev inbjuda på filmkväll med en massa andra roliga människor så blir till att spendera kvällen där.

Filmkväll var det här.

Dags att fixa undan kläderna i rummet som ligger hullerombuller.

Men du.... vi syns väl på Ringvallen 12.00 i morgon?? ;)
// Z

Kommentarer
Postat av: My

Haha tur att det är Elin som ska ha dom och inte jag ! :)

2009-10-28 @ 11:25:58
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0