Scandic i Sundsvall

Hej igen bloggen
Nu har vi kommit fram till till hotellet och har  kikat Idol, under reklampauserna har vi hunnit med lite olika tävlingar. Jag som alltid brukar vara i det lag som förlorar höll mig lite i bakrunden för att inte förstöra för laget. Det visade sig vara ett bra beslut för det var faktiskt så att mitt lag VANN!! :) det vinnande laget bestod av mig, målis malin, annika, carro och jill. Det känns väldigt bra att äntligen få vara med och vinna något igen.

Eftersom det är match imorgon tänker jag vara lite mer seriös än i de andra inläggen. Det betyder att Amanda tänker och förmedlar får vänta tills imorgon efter matchen. Matchen imorgon är väldigt viktig, vi kan säkra kontraktet till nästa säsong så nu är det fokus som gäller...

Jag är väldigt trött och orkar tyvär inte skriva något mer, jag återkommer imorgon med mer energi.

ett sista ord från Julia  
   - fan va bussen ska gunga påvägen hem!!

MÖJLIGT
våga
tro på
val

SOV GOTT ALLA

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0