sista inlägget

Hej bloggen för sista gången!
Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av poängen och det säkrade kontraktet som vi fixade igår. Förutom det har jag suttit och väntat på att Jill ska logga in på msn och hjälpa mig att skriva detta sista inlägg som hon lovade igår. Men hon har bättre saker för sig så jag skriver inlägget själv. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte har hänt nåt speciellt som jag inte nämnt, jag är också väldigt trött och tittar på film samtidigt.
Det har varit lite dålig uppdatering de sista dagarna och det har sina anledningar, jag avslutar i alla fall med en Amanda tänker och förmedlar.


Amanda tänker och förmedlar
Idag är det söndag, veckans sista dag och även min sista dag som bloggare för den här gången. Det dröjer förhoppningsvis ett tag innan det är min tur att blogga igen. Nog för att det har varit kul men det är som sagt inte riktigt min grej. Men det kanske kan bli det en dag, jag menar det finns ju dom som tjänar pengar på sina bloggar.. ;)
Ni får vänta och se.
Den här bloggen kommer i alla fall att få en ny bloggare imorgon så jag tackar för mig och lämnar glatt över till den lycklige och önskar henne lycka till!

Nu ska jag sova Gonatt allihopa

puss och kram
Pandan, Amandaärde, Amanda kalla mig vad ni vill :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0