Utsliten sen förra veckans bloggning.

Hemma igen efter ännu en lång dag i skolan. För er som inte vet pluggar jag till Sjukgymnast på MDH i v-ås, men bor utanför stan (vill säga utanför v-ås). Detta gör då att jag får rätt så långa dagar, skulle jag i alla fall vilja påstå :P
En vanlig dag kan väl se ut som så att jag åker hemifrån ca 8.30 för att vara i skolan till 9.15.
Där går jag då i skolan till kl 16.00 för att sedan sitta och vänta på att träningen börjar kl 18.00 ! Jippie vad kul. Jag jublar varje dag ;) För er som e lite kvicktänkta har ni säkert undrat hur jag gör med maten. Det blir så klart matlådor. Lika roligt varje dag att släpa med sig 2 st matlådor och gärna lite frukt så man inte hungrar ihjäl på rasterna. Men än så länge lever jag ju. :P:D
Sen brukar jag kunna komma hem strax efter 20.00, precis som idag. =)
Lite lagom långa dagar så där, eller vad säger ni? =)

Aja, det där var ju bara massa tråkiga saker. Träningen gjorde mig ännu en gång på glatt humör och avslutades på topp! Fick kryss i båda x-tävlingarna, så tar i här nu i slutet och kämpar mig uppåt för att försöka hinna i fatt Jill i fronten.
Men som jag sa... tränigen avlutades på topp. Detta går endast att sägas med en bild så den får tala för sig själv ;)
 En sovandes Kicko på bänken i omklädningsrummet. Så söt du var :D

Kommentarer
Postat av: Råbban

Ska du svika skåne :/ De va som tusan.

Go västmanland! :)

2009-10-20 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0