i'm back

Blogga igen, va kuul!
Ehm..nej
Stressad?
Ja, ganska.

El capitano har tjatat hela gårdagskvällen och denna dag, så nu äre väl dags att dra igång då, inga sura miner!
Dagen började med en välbehövlig sovmorgon, men bonde som man är fick man gå upp med tuppen ändå, klockan ringde halv 9. Började skolan halv 11 med föreläsning om miljön, oerhört intresant:) På eftermiddagen var det matte och spanska på schemat, matte-okej, spanska-åt helvete. Skulle försöka förklara för min spanska lärare som kan svenska ungefär lika dåligt som jag kan spanska, att jag skulle behöva gå tidigare så jag skulle hinna till träning, och rätt som det var va jag mitt uppe i ett förhör. Hon skulle veta precis ALLT, hur jag kom hem, vilken buss jag skulle ta, hur lång tid bussresan hem var..jag fick gå halv 4. Fick springa till bussen för att förhoppningsvis hinna med 28an från stan som gick 15:38, hann såklart inte och fick vänta  till nästa som gick 16:05, hemma 16:20. Kastade i mig rester från igår, spicy!..packade mina saker och hoppade upp på cykeln! Efter träningen kollade jag Jimmys match med Vicky och Mimmie, ifk-bk30. Fick sällskap av Jimmy till åkern på hemvägen. Åkern var för övrigt helt nedsläckt, inte en lycktstolpe fungerade..kul att chansa sig fram! Nu väntar lite mackor och päronkräm sen sängen, sköööönt. Match mot Götlunda imorgon, taggga!

//ElinH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0