Då var det min tur (igen)

och ingen är väl gladare än jag....
Blogga är ju en av mina favorit sysselsättningar nuförtiden *naaaat*!
Jaa, jag har väl inte så mycket att berätta om just för tillfället, eller jo juste tänkte jag skulle berätta om vem som leder vår interna "herrenpåtäppan" tävling, hmm vem vare nurååå?! Men juste det var ju jag hihi =)
Jag skulle vilja skicka en varm hälsning till natta som hjälpte till att ta hem gårdagens båda spel övningar, bra jobbat spanish villket team vi är!
Tilläggas bör också att Kicko a.k.a Kicki fick sitt första poäng efter en stark insats på engelsmannen! Stort grattis till henne!!!

Träning 18.00 ikväll ses där!!

/ Jill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0