Nice

Idag har vi nog vart med om det coolaste rånet under på mycket länge (så länge jag minns iaf)! Som från en film skulle man kunna tro, men nej det är på riktigt. Man kan ju bara tänka sig hur länge dom måste ha planerat inför något såntdär, man hoppas nästan dom klarar sig efter en sådant lyckat rån...
Kicko kom på att man skulle kunna göra en film om rånet vilket jag tycker låter som en bra idé vi får hoppas att hon blir rik på den idén, jag håller tummarna för dej kicki!
Nog om detta idag skulle jag plugga hela dagen men det gick väl som förväntat sådär satt väl en timme ungefär innan jag kom på att jag inte hade en aning om hur man räknade ut "present/future value of a bond". 
Vid fem tiden ringde kicko och sa att hon var redo för en runda på stan så jag trampade ner till citymail och hämtade upp henne sedan bar det av mot storstan blev lite nödvändigheter inför hösten inhandlade.
Sen blev det lite idol och en kebab med bröd, mumma!!
Nu är det dags att gå och lägga sig snart.

sov sött =)



Hade lite bilder från lagfesten på datorn tänkte jag skulle deka med mig av några.

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0