Förlust...

Som vanligt bjuder Carro på knäppa kommentarer, den här gången förstod hon inte varför hon inte åkte bakåt i bussen om hon skulle hoppa.. Jag tror inte hon har fattat än!
Middagen var god som vanligt men underhållningen som var Sverige-Norge var väl det värsta man sett på länge! Synd att dom ska glappa så mycket innan..
Annars har det väl inte hänt speciellt mycket, vi har haft ett inviduellt matchsamtal med Jögge och lite längre bak i bussen roade sig Vicki, Kicko, Elin, Jill och jag för lite lekar där det gällde att vara snabbtänkt. Det stannade ofta vid mig.. De flesta har kollat på film eller sovit som vanligt!

Natalie vill gärna komma med en kommentar om att hon känner sig spelsugen och påminner om att vi ska spela i det svarta stället, ingen förlust har kommit i de kläderna! Och hon tycker att hon är riktigt söt med sin bussfrisyr och bjuder gärna på godis! Fast det som tynger hennes hjärta är att Surmule inte är med, men det ska nog gå bra ändå! 
kanske det ska tillägas att Spanish är lite trött och pratar nästan i nattmössan!  

Vi är snart framme i Örnsköldsvik där vi ska övernatta och vi ser fram emot matchen imorrn!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Natalie Medina

guuud vilken pudding jag äääääääär!!! grr!

2009-09-06 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0