Game day... eller?!

Vad hände egentligen?
3-0 förlust var väl inte vad vi åkte dit för direkt, jag som hade lovat en vinst men ja man kan väl helt enkelt inte hålla allt man lovar tyvärr. 
Men Rågsved gör en bra match känndes som dom hade bättre inställning än oss idag. Går man inte ut till 100% blir det såhär. Och som min far sa (och någon smart människa innan honom) det är bara att bryta ihop och komma igen.
Men på lördag ska kvarnsveden få försöka stoppa oss på ringvallen (hur nu det ska gå till?!) där vi hittills inte förlorat och jag hade tänkt att det skulle förbli så även när serien är slut! 

Det enda positiva med denna dag var väl att jag fick gratis mat både till lunch och middag, jag och jonas åkte nämligen hem till hans föräldrar och åt när vi kom hem. Fiskgratäng mmm det var gott =) 
God mat i bussen också det var ett tag sen, plus till den som fixar maten dit.

Idag är min sista blogg dag wihoooo!!!!
Så tack för denna tid nu ska jag njuta av all tid jag slipper blogga, vilket betyder massa veckor av njutning =)
Lycka till säger jag till nästa bloggare.

puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0