gameday

hola!
Här sitter jag, men datorn i knät och, en macka i ena handen och spanskahäftet i den andra, snacka om att utnyttja tiden väl. Blev ytterligare en vinnst för BK30 U-lag ikväll när vi mötte gästande götlunda på ringvallens konstgräs. Det var en väldigt seg början men vi kom in i matchen mer efter ett tag och då lossnade även målskyttet. 7-1 vart det! Sofia fick även på ett riktigt bra skott på matchen, rakt i mitt huvud, känner mig lite snurrig nu, hoppas det blir bättre tills imorgon. Surt att man missade sverigematchen idag igen, men det är smällar man får ta.

Har även vart i skolan idag, hade crosstraining eller nått på idrotten, tog det lite lugnt med tanke på matchen. Hann även med lite fysik och samhällskunskap innan jag skulle bege mig mot bussen hem. Tur som jag alltid har med bussarna kom jag ner på stan 5 min efter bussen hade gått, fick vänta 25 min på nästa..Innan matchen tog jag en sväng till jimmmy med cykeln, aldrig vart med om värre motvind på åkern, helt sjukt, har aldrig vart med om att jag har haft medvind heller..Kom fram till Rönnby vid 4, kvart över 5 cyklade jag vidare till Ringvallen. Neej nu ska jag slå en pling till J sen sova.
Ses på träning imorgon allihoppa!
/ElinH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0