Löpning ÄR roligt!

Ja det är iaf vad jag skulle önska att jag tyckte.. Men nej tyvärr inte ett dugg kul faktiskt!
Vi sprang tydligen 2,4 km vilket kan låta lite men för den som tycker så skulle jag vilja introducera övningen 10x20m + 10x40m + 10x60m i hyfsat tempo, lite värre än vad jag kan få det att låta.
Bra jobbat iaf alla som var med och sprang idag =)
Hoppas på lugnare träningar under resterande delen av veckan.
Ingen "herrenpåtäppan" match idag vilket jag tror är en fördel för mig, då färre matcher ger färre chanser för er andra att komma ikapp =)
Imorn måste jag plugga hela dagen så nu måste jag nog sova kanske blir ett längre inlägg tomorrow eller ja, kanske inte :P

God Natt Kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0