Nu är det lördagsmyyyss

Hej!
Jag vaknade upp i min säng med Jimmy bredvid mig runt 8. Gick upp för att känna efter hur ryggen kändes, inge vidare, ringde jörgen och sa att jag inte kunde spela..tråkigt. Efter lunch åkte Jimmy iväg på match, jag gjorde lite streschövningar till ryggen. Hade ingen skjuts till Ringvallen så kunde tyvärr inte kolla på matchen, hörde att det vart vinst återigen, härligt tjejer! Vid 4 åkte jag för att kolla på Jimmys match på Blåsbo ifk-vsk, riktig dödarmatch. Nu är jag hos Jimmy, vi har nyss vart och köpt godis och ska sätta på en wallanderfilm sen sova :) Hoppas jag kan spela mot VIK med U-laget imorgon, måste vara med och krossa mitt gamla lag! Ses kanske, och hörs imorgon!
/ElinH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0