Skol DM

Hallåj allihopa. Idag fick jag ett värdefullt sms av Julia där det stod att jag skulle blogga denna vecka, man tackar och bockar!

Imorse cyklade jag ner till Rocklunda 8.30 där vi hade samling med skol dm-laget. 9.30 började första matchen, vinst med 4-0 mot Walthers. Sedan fortsatte vi med vinster och i semifinalen lyckades vi slå Ullvi på straffar och Wennströmska stod för motståndet i finalen. Wennströmska tog hem segern med 3-0, grattis! Själv var jag väääldigt trött i kroppen efter dagens fem spelade matcher. Vi spelade ju trots allt match igår också, förlust mot Barkarö med 2-1 :(

Nu ska jag cykla till pojkvännen för att skriva en projektplan på vårt prohektarbete "miljö och människan" tror jag att det ska heta. Hehe.

Tack för mig.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0