surt.

Dagen började med att mjörne ringde och väckte mig. låg och läste en ja inte särskilt intresant bok av selma lagerlöf. mer ett tvång. men vad gör man inte för skolan =) och märkte att jag slocknat med den i knät. vi gick lite på stan sen käkade vi på spicy jummy. lite folk var det men skönt höst väder. som alla vet spelade vi ju vlt cup final igår, och bra gick det ju inte, ska inte klaga mera över den matchen. för jag var sur som jag vet inte vad. så nu släpper vi det dom segra med 3-0 : S så grattis i guess. eller nått nej : ( ok dom var bättre och vi kan bättre. inställning slår klass eller hur var det. träningen idag var ganska lojj eller ja iaf från min sida eftersom jag ägnade halva träningen åt att skratta. höhö. undrar fortfarande vem som fälllde mig på slut spurten ^^ föll fint gjorde jag iaf. Imorrn har vi lagfest kommer bli hur kul som helst. :) 6 på vallen då ska vi ha mys. får se hur mkt som skrivs om den de lär ju visa sig :D nu ska jag kolla tv. so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0