Tack för mig!

Idag har jag endast tagit det lugnt! Jimmy väckte mig typ 8, skitdrygt, han ska alltid vara så jävla pigg! Jag försökte somna om men det gillades inte hos en viss pojke så drog på en film.

Dagen bestod av lite stretsching och massage av ryggen så jag skulle vara fit for fight till matchen på kvällen. Vid halv 4 kom hämta mamma upp mig på Rönnby och körde mig till Ringvallen, ryggen värkte lite men va ju tvungen att spela mot gamla laget! Vart lite bättre efter uppvärmningen. Fick väl inte riktigt igång nått bra spel idag, kändes väldigt stressat. Slutade med förlust 2-1, kan inte riktigt säga att det var orättvist men det hade ju vart skönt med 1-1 iaf..

Nu ska jag gå ner och få lite massage av mamma sen ta något att äta sen äre sovdax!! Imorgon börjar dagen med ett träningspass på fotbollsplanen i skolan. Känner mig väldigt sliten så får väl se hur det går :)
Nu är min bloggvecka slut för den här gången, läängtar redan tills nästa gång! Hälsar även lycka till till nästa bloggerska.

/ElinH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0