Träningsledigt

Idag är det onsdag vilket innebär träningsledigt. För mig är det dock inte så vanligt att vara fotbollsledig på onsdagar eftersom u-laget brukar spela matcher då. Men idag är inte en sån dag, skönt! Jag hade tänkt att bege mig ut i spåret för att springa några kilometer men olyckan var framme även idag, halsont denna gång. Jag har varit alldeles för mycket sjuk det här året! Blää! Någon som har någon dunderkur?! Jag känner mig ändå redan bättre nu när jag nyss kom upp från ett varmt bad :)

Idag har jag förresten spelat golf! :) På idrotten var det två stycken från klassen som anordnade en golflektion på Fullerö GK. Vi fick slå lite på ranchen, chippa samt putta. Något golfproffs var väl ingen i klassen direkt (förrutom Petter och Amanda som höll i lektionen och har typ 1 i hadicap!!!). Ingen sport att satsa på för min del känner jag. Tålamodet finns inte just nu. Kanske senare i livet? Vem vet :) Jag spelade faktiskt som yngre men var väl ingen jättetalang om man säger så ;) haha!

Nu ska jag pysa till kojs. Vi hörs och ses!

/Mikkiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0