Trötter!

Åh så trött jag är för tillfället ska bli awesome å sova snart.
Träningen idag gick väl helt ok tycker vi har hyfsat tempo och kvalité för det mesta, kan dock bli mycket bättre men det kan det ju alltid.
Imorn har jag och kicko tagit ledigt för vi ska med våra kära pojkar och kolla på RAW comedyclub på götalejon i stockholm, hoppas på en toppen kväll! och en toppen lördag vi blir kvar på en liten shopping tur på lördag nämligen får se om vi kanske kommer hem med några fynd. Eller ja vi får väl se vad plånboken tillåter först kanske. Men hur som helst så får ni klara er själva på träningen imorn hoppas ni klara er endå.
Har vart och kollat lite elitseriehockey nu kom hem nyss, Foppa gjorde mål kul för honom!! Hoppas han håller några matcher och blir kvar i sverige skulle ju vara roligt. Men som jag anar är det väl ingen som är speciellt hockey intresserad så det är väl en dålig idé att skriva om.
Nu måste jag packa inför imorn, ni får ha det så kul på träningen så syns vi på söndag i bussen =)
Får se om jag hinner skriva nått idag annars återkommer jag på lördag.

byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0