Goodbye, Kyss, Farväl!!!

Gårdagens långa bussresa spenderades längst bak med datanördarna och Kicko! Jill, Vicki och Kicko bestämde låtar till kommande stora evenemang, det gäller att vara förberedd! Annars hände inte så mycket, vi stannade i Sundsvall ännu en gång och där blev det hamburgare och glass för många. Spanish införskaffade sig lite nötter vilket inte passade magen och busschaförens näsa! 

Dagen som gått har tillbringats till 80% i sängen med skallebank, vilade ögonen på hockey Sverige- Finnland det slutade med storförlust 8-3!! Fler som har problem med att slå grannländerna.. Sen blev det lite AIK-Häcken men missade visst vändningen. Hann med en promis med Sune också, när regnet väl hade upphört. Hörde att det skulle bli högtryck den här veckan tills det kommer nederbörd på tisdag..?

Ser framemot en grymt bra träningsvecka som avslutas med match mot Bollstanäs, det kommer bli väldigt tufft men absolut inte omöjligt! När vi jobbar som ett lag och tar grovjobbet är vi svårslagna, speciellt hemma på Ringvallen!

Nu ska jag gå och kolla på sporten och se när damerna blir sågade ner till knölarna som kallas fötter, nejdå dom hade ju bara otur.. Undra om dom blir veckans kalkon, själv är jag veckans kanon eftersom jag har haft mest läsare enligt Julia, 40 st är ju inte illa..!

Detta var mitt sista inlägg, lycka till säger jag till nästa bloggerska!  

Hörs!

Jag och Spanish bjuder på denna fina bild från Falkenberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0