:)

Skönt med en välbehövlig vildag, huvudet känns mycket bättre och nu är det mest käken som gör ont. Största delen av dagen har gått åt till att jobba ikapp det jag missade i skolan idag, matte, fysik och spanska. Jimmy dök också upp helt oväntat utanför dörren runt 2 tiden. Gissa om jag blev överraskad, och glad! Blev lite film-tittande tillsammans med han och lillebror som dök upp vid halv 3, Ratrace.

Ska nog till skolan imorgon, börjar 08:15 och slutar 09:30, älska fredagar säger jag bara! Blir nog en lunch på stan eller på pizzerian i hökåsen, innan träningen som jag förhoppningsvis känner mig pigg nog att gå på. Man känner sig så rastlös på kvällarna, har ingenting att göra :/ Ska försöka somna i tid ikväll så tänke gå mot sängen nu, ses kanske imorgon då! Och juste!, är SOMMAREN tillbaka?! i lite kyligare form, men ändå!
/ElinH


Påtal om karuseller! här är jag i värstingkarusellen masken,
jullan tvinga mig å ladda upp bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0