Aa okej , då var det dags igen.

Försökte lägga över veckan på någon av de nya tjejerna i laget men misslyckades då alla redan hade bloggat, smällar man får ta. Hoppas ni inte förväntar er 5 inlägg/dag för då kan jag säga redan nu att det bli MAX 2!

Har vart helt slut hela dagen, vet inte riktigt vad det beror på , kanske påväg att bli sjuk? Skulle ju inte vara så kul..

Dagen idag har bestått av skolträning, lyssnat på redovisningar, matteprov och träning igen. Man hinner inte med så mycket mer än skolan och fotbollen, men jag klagar inte! Imorgon är det skol-SM semifinal i sthlm mot Solna, så gott som AIK:s alla 91-93:or om jag förstått det rätt. Kan bli hårt, men vi är hårdare så det ska nog gå fint! Jörgen ska med som extracoach, eller som vakt så vi BK tjejer inte tar ut oss helt eftersom vi har Svenskacupen på onsdag. Tight shema den här veckan, så rejält med sömn behövs! Hör av mig imorgon hur det gick i matchen och annat skoj!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0