hejjj..

..san!

Har precis vart på Ica och köpt lite färdkost, tog även en promenad. Vaknade av att solen lyste in i rummet vid 9, vilket inte gjorde nånting trots att larmet stod på 10:00. Glad bara det inte snöööar. Hoppas vädret är lika bra i Piteå, blev lite osäker på om man ska ha med sig vinterjackan? men neej, har bestämt mig för att inte ta fram den på väääldigt länge, nu är det vår.

Ska snart ta något att äta och sen bege mig till Pentti, bussen dit går kvart i 12..väskan står packad och klar så nu har jag massa tid över. Är rikitgt rastlös, inte så bra när jag ska sitta still resten av dagen kanske..menmen.  Nu är det dags att tagga igång, imorgon är det match mot seriefavoriterna, men fan vad vi ska kriga!!

Elin



bild från turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0