Hemma i Sverige!

Jaha... då var man hemma i Sverige igen. Liiiite skönt faktiskt, att äntligen få äta mat man känne igen, sova i sin egen säng och träffa familjen. Men om några dagar kommer man att längta tillbaka till underbara Turkiet!

Vi har haft en super bra vecka. Tack till alla som varit med och spronsra och arrangera resan!!
Jag har precis packat upp väskan och ligger nu här i sängen och bloggar lite. Antagligen somnar jag väl till snart eftersom det inte blev så mycket sömn inatt. Dock gick flygresan mycket bättre än på dit vägen. Lite läskigt att resa dagen efter olyckan som var igår :/ Men det gick ju bra för oss som tur var.

Kevvan stod och väntade på mamma och pappa på flygplatsen i Norrköping! Bussen stod serverad och det var bara att sätta sig och åka raka vägen hem till Västerås. Ett litet stopp i Katrineholm för att fylla på buken.

Det är väldigt skönt att vara hemma, tycker åtminstone jag. Men imorgon när skolan börjar igen kommer jag ångra att jag sa sådär. :) Vi har haft en enormt bra träning- och matchvecka. Och jag känner att vi är 100% förberedda för seriepremiären.

Veckan som kommer ska de sista detaljerna finslipas! På lördag är det äntligen dags!
Västerås BK30 -  Enskede 
Swedbank Park 14.00

Återigen, tack till alla sponsorer och arrangörer.
Och även ett stort tack till alla ledare och alla spelare.
Det är allas förtjänst att veckan blev så bra. :)




Kommentarer
Postat av: Elins Morfar

Välkomna hem tjejer!

Har med intresse läst Er blogg under veckan.

Så klart så kommer vi på matchen på lördag!

3 poäng blir det efter så bra träning.

2010-04-12 @ 09:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0