ooppss

Heej!

Hade helt glömt bort kära bloggen, inte bra gjort av mig. Men nu är jag igång igen! 

Blev ju som ni säkert alla vet förlust igår. Men vi stod upp bra tycker jag, hade flera farliga målchanser och kunde lika gärna fått med oss nån poäng hem, trots att de var bättre. Men måste säga att det va ganska drygt att åka så långt för en förlust.

På vägen hem var det OC maraton fram till ungefär 12 då vi stannade till i sundsvall på donken och tog lite nattmat. Klockan 1-2 somna jag och vaknade vid 4, HEMMMA. Så skönt att sova sista biten, kändes inte så jättelångt då. Idag vakna jag vid 12, utvilad! Låg kvar i sängen till 1, tog lite frukost och tog det allmänt lugnt. Behövdes.

Ikväll har jag vart på Kajen och ätit med Maria och Rebecka. KEBABPIZZAAA. Maria har fyllt år så hon fick sin present och bjöd oss på fika. Sen kom mamma och skjutsade hem oss vid halv 8. Har nyss kollat på wipeout, nu blir det ballar av stål. Har fotbollsträning i skolan mellan 8 och halv 10 imrogon sen börjar jag med biologi klockan halv3, känns värt. Får se vad som hittas på där emellan, ska tydligen bli fint väder så kanske blir lite mys på stan.

Det var allt för mig för den här gången (tror jag?) hälsar lycka till till nästa bloggerska!! :)

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0