Stress!!!

Ursäkta mig för den dåliga uppdateringen. Jag hann verkligen inte igår kväll, måste vara världens segaste packare. Fick problem med de där 15kg som väskan inte får väga mer än. Tycker inte ens att jag har med mig speciellt mycket men det är väl mina skit pluggböcker som väger antar jag. Tror väskan ligger på 13,3kg nu och hanbagage på 4,6 de borde jag väl klara mig på trots att en boll ska i också?

Juste, har ju inte skrivit något om gårdagens match. Vi vann med 5-0 så det va ju bra annars kan jag väl säga att det var sådär med spelet. I första tyckte jag vi försökte spela en bit men så fort vi närma oss deras mål dog det lite. Blev nästan aldrig så farligt. Vi spela upp oss i andra iallafall och satte lite bättre press på dom och då rulla målen in. Hade lite problem innan matchen bara eftersom vi inte hade fått med några fotbollsstrumpor till matchen, panik! Men det ordnade sig tillslut iaf:)

Nu ska jag göra massa saker innan jag ska vara på påsklunch vid 12 hos Robins familj så jag lär snabba på. Känns som jag har massor och fixa!


Bjuder på en fin bild som jag alltid blir så glad när jag ser, hihi tror det är efter Amanda gjort mål mot Umeå Södra och man ser verkligen hur sjukt glada vi är :D Så glada ska vi vara oftare i år!

XOXO Vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0