Thursday

Blev en bra Zlatan kväll igår iaf det är de viktigaste :D, trots att de inte vann tillslut. Nu håller jag på och lagar lunch till mig, och det blir tortillini som vanligt haha. Min specialité !

På förmiddagen har jag vart på massage nere på stan. Eller kanske inte massage utan mer en behandling, hon tryckte mer på ryggen, nacken och ansiktet istället för att knåda om ni fattar haha, tror de kallades rosenmetoden? Skönt var det iaf :) Efter det tog jag en liten runda på stan men jag hittade ingenting! Växlade iallafall pengar till Turkiet så nu är det gjort! Har lugnat mig lite när det gäller flygresan som tur är, jag har bestämt mig för att jag inte är nån mes och det är bara onödigt att vara rädd. Hoppas att den inställningen håller i sig till söndag.

Nu ska jag käka mat sen måste jag nog plugga fram till träningen. Lika bra att få bort lite innan Turkiet så jag inte behöver plugga så mycket där.

XOXO Vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0