Tlöööt

Nu har alla äntligen lyckats utrymma lägenheten och jag får äntligen en lugn stund, som jag längtat! har en del att ta reda på efter folket men det lämnar jag till jonas imorn hoppas han blir glad =) fast han har ju stökat till mer än mig så det är väl inte mer än rätt! Man måste ha pli på karlarna...
Har vart en ganska trevlig afton i sin helhet, plats nr 1 får nog "med andra ord" väldigt roligt spel faktiskt! 4 av 5 toasters, enda minuset är nog enformigheten blir lite sammasamma så att säga. För mig ock EG gick det väl sådär jag tror nog att vi lyckades ta oss upp på en hedrande andra plats några poäng efter simpe och oskar, men vissa gick ju in lite hårdare än andra om man säger så, majoriteten tog detta som ett trevligt sälskapsspel medan andra tog det på fullaste alvar. Men hur som helst, det var roligt.
Måste tillägga att Natta och Jonas kom jätte sist också! Men dom krigade på endå!

Ne innan jag avslöjar mig själv med att vara uppe för sent borde jag nog sluta med dethär nu och inta sovposition,
sängen kallar!!

Dagens ordspråk ska inte glömas!
Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken!

Godnatt, sov gott och tagga ordentligt tills imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0