torsdag

Tjabbatjena!

Blev en skön sovmorgon idag, vaknade först klockan 8 men somnade om och gick upp vid 11. Det behövdes kan jag ju säga. Sen dess har jag hunnit med ett varmt bad, städat mitt rum och ätit frukost. Nu ska jag snart till Pentti och tejpa mina hälar, kanske träffar på någon annan i laget, inte helt omöjligt.

Ikväll är det tidig träning, mellan halv 5 och 6 på ringvallen. Tveksamt om vi får veta laget till lördag eftersom det är så många halvskadade. Nu ska jag gå och kolla om det finns något gott i kylen och sen gå ut och vänta på happy 28, om inte Adam (storebror) kan skjutsa mig. HOPPAS!! orkar inte stå ute i det här äckliga vädret, jag som trodde det skulle bli sommar..men nejnej. 30 min till bussen nu, hörs sen!

Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0