torsk

Matchen gick inte riktigt som vi ville, slutresultatet blev 1-3 till smedby. De krigade mer än oss och det lönade sig. Vi fick aldrig igång det spel som vi vet att vi kan och då gick det helt enkelt inte. Bara bita ihop och tagga igång till lördag då det gäller på "riktigt".

Dagen idag började med skola som bestod av fysik, idrott ledarskap och biologi. Gick vid halv 3 för att hinna till samlingen kvart över 4. Efter ett besök hos amanda kom Malins mamma och hämta oss och skjutsade oss till ringvallen.

Nu har vi tagit ett mackstopp i katrineholm men hoppas vi snart rullar vidare. Är hur trött som hellst, vill bara hem till min säng. Kanske blir ett besök hos Pentti imorgon med resten av laget, vet inte om det är någon som inte har ont någonstans? Nu tror jag inte jag har något mer att dela med mig av. Skriver imorgon bitti om jag får tid, har nämligen sooooooovmorgon..så skönt.

Ha det bra!
Elin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0