kaos

Hejsan!

KAAOS-DAG. Vet att jag sa 2 inlägg men idag blir det faktist bara ett, mer hinns inte med. Kom precis hem från kvällens träning som jag dock bara han vara med 45 min av pga krångel med buss och allt vad det har vart.

Idag var det som sagt skol-SM semi, lovade berätta hur det gick men det finns inte så där jättemycket att säga. De var bättre än oss och spelade mycket snabbare, det blev tillslut 5-2, rann iväg lite på slutet. Men tror vi är nöjda med våran 3:dje plats i SM, iallafall jag.

Dagen har som sagt vart allmänt kaos, det började med att matchen vart ca 30 min försenad eftersom domarna var sena, när det väl kom en domare var det EN domare..blä. Vi började rulla hemåt vid 15:00 efter en snabblunch på MAX. Vi var hemma strax före 18:00. Då kanske ni undrar hur f*a det kan ta 3 timmar hem från sthlm. JO, busschauffören va tydligen tvungen att besikta bussen just precis idag. Medans han gjorde det fick vi snällt stå utanför och vänta. Efter det va inte humör på topp.

3/5 BK spelare fick vi också med oss hem från matchen. Lisa stukade foten, Amanda gjorde illa knät och nacken och jag fick ont i hälarna, men det hade jag redan innan (tror och hoppas att det inte är alltför allvarligt för nån av oss). Tittade förbi pentti innan träningen och tejpade ihop våra skador sen kom färdtjänsten Bengan och hämtade upp oss.

Det kommer bli mycket resande och fotboll den här veckan så snart är det läggdags. Ska gå och hämta min ben & jerry i frysen, sen kolla fotbollen med lillebror som redan bänkat sig i min säng med barcelonatröja.

Hörs imorgon!
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0