Go kväll i stugorna

Först och främst skulle jag vilja tacka Jullanpullan för den smickrande bilden, och lägga till mitt lite mer smickrande smeknamn Slim som jag så vackert kallas av vissa väldigt trevliga människor i laget, jag bugar och bockar och tar tacksamt emot komplimangen (jag är dock inte så säker på att de verkligen är en komplimang men...).
Jag ber också om ursäkt för det sena inlägget men man är ju en upptagen kvinna, som ni alla kanske vet så går jag ju faktiskt i skolan 1-2 ggr i veckan! Idag var en av dessa och ja visst har jag lärt mig massor... nat. eller jo lite!
Om de är nån som har koll på SICG konventionen så kan ni ta kontakt med mig och berätta allt ni vet :D

Mja till fotbollen då vi börjar med gårdagens träning, började lite lugnt med uppvärming för att sedan springa 90 30.... vi sprang och sprang och sprang oh sprang osv 19 ggr!! men gud va bra kondition vi fick, känner det idag redan har sprungit fram hela dagen (eller åkt bil, mest bil men ja endå). Sen hade vi lite fight med vissa som försökte sno planen av oss men nog sagt om detta, kändes som en ganska onödig dispyt som kunnat lösts på enkla sätt om båda lagen visat upp sin trevliga sida men men. 

Idag är vi träningslediga wihaaa så skönt de är, har firat med att sätta upp mina nya gardiner, gjorde dock en tabbe igår när jag och chicko va å handlade dom. Jag övertygade mig själv om att de va gult i mitt kök vilket det tydligen inte va. När jag kom hem va det till min stora förvåning grönt... Har lite problem med det där med färger!
Så nu får de va gula blommor i mitt gröna kök, kan bli en hit!

Ikväll blir det fotboll med grabbarna här hemma, vi har nämligen fått vårt comhem kort så nu har vi viasat sport och tv1000 så nu blir det svårt att slita sig från tvn. Jag tippade en bomben också så kan hända att jag blir några kronor rikare ikväll, känns som att det är min dag i dag!

Jo sen satt jag och funderade på nån "dagens" grej kom fram till att det blir dagens ordspråk
And here it comes:
Bättre att vara ute på hal Is och ha det Glatt.
Än att gå omkring i Lera och Sörja.

Kanske blir ett inlägg till ikväll, tvivlar stark men ja kanske!

Byeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0