Jaaaha

Jaha då va det dax igen då, efter en hel del tjat från vissa.. och som den bloggälskare man är så ställer man ju så klart upp.
Idag har jag precis som alla andra dagar (med få undantag) sovit till 10 kollat på tv och fixat å trixat lite i hemmet, det börjar bli lite ordning nu iaf men usch så sakta det går!! Flytta aldrig gott folk, man blir tokig av det, grejer överallt och ingen ordning någonstans. Även om jag inte är någon pedant sådär så tar det mycket energi av att gå slalom i lägenheten. Men men det blir väl klart nån gång framöver, men man ska väl inte klaga när man väl lyckats få sig en lägenhet större än 29 kvadrat kanske.
Skulle ha pluggat också, men det gick väl sådär med det började en stund men slutade lika fort av någon jätte bra anledning!

Sen har det ju vart träning också va ganska lugnt, lirade lite match mot vik som tränade samtidigt som oss gick väl sådär va lite halv/hel dåligt tempo men det kan ju lätt bli så när man får lite för mkt tid på sig.

Imorn är det valborg och då blir det feeest hos mig alla är välkomna, inklusive tränare ;) ne, nykterist som man är lär jag väl bli taxi som vanligt. Finns det något roligare än att skjutsa runt berusade människor?! tror knappast det! fast självklart inte efter tolvslaget då är det läggdags! och mycket vatten ska jag dricka också :D

Ja sen är det ju träning imorn också kan bli kul, brukar va lagoma träningar på fredagar, vi hoppas på ytterligare en sån =)

Dagens ordspråk får bli som följer:
En Kvinna som är lätt på foten har samma moral som en Man!

Ja men nu gott folk är det benjamin button på tv, på återhörande!!

byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0