Allt som har en början har också ett slut

veckan går mot sitt slut och det gör också mitt bloggande för denna gång. För en gångs skull drabbas man inte av söndagsångest eftersom det är lov hela veckan. Lovet kommer bestå av träning, träning och ännu mer träning, men det är väll det enda sköna med det hela, att bara kunna fokusera och lägga all energi på det roligaste som finns istället för att lägga energi på en massa strunt (menar självklart skolan)

wellwell.. Det blev ääntligen vinst idag, 1-0, grymt skönt! och nu ligger jag i min säng med världens huvudvärk. Ska hämta lite glass som jag är värd när jag orkar resa mig upp, sen bädda ner mig i sängen igen och slå på en bra film/sova. hmm.. Nej, jag har nog inte så mycket mer att skriva, mitt huvud orkar inte så jag släpper tangenterna för denna gång och håller tummarna för att nästa bloggare ska ha mer fantasi än jag, hehe:D
ADIÓS AMIGOS


Jag, XAVI och kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0