Bloggarn!!!

jahapp, då var det min tur att blogga! Kan ju börja med att säga att jag suger på det här, så förvänta er inga uppsatser eller nått, haha. Men jag ska göra mitt bästa!

 Hm.. Vet inte riktigt vad jag ska börja med eller vad jag ska skriva. Mina dagar ser antagliten ut som för de flesta av oss fotbollsspelare. Vakna, äta frukost, stressa i väg till skolan/jobbet för att överleva en dag där. Efter skolan finns det inte så mycket tid för annat än att ta sig en snabb power nap, sen är det dags för dagens höjdpunkt, TRÄNINGEN. Dock är träningen inställd idag :( det blir isället teori, sen snabbt hem och slå på fotbollen. Stuttgart - Barcelona, 20.45, nice.



Kommentarer
Postat av: R

Bäst är du Steff!

2010-02-23 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0