Böter...

Måste ju säga att det känns ju lite hårt att jag ska behöva betala för att Westholm inte hittar sina nycklar, som förövrigt låg på toan men men antar väl att jag inte kommer undan...

Men nog om det, jag måste väl hinna med att ursäkta mig igen eftersom det inte blev nå inlägg igår heller. Men så är det när man har mycket att göra ;D (+ att datan strular!)  Jag har ju inte heller några nyheter att berätta så jag har nog en bloggtorka den här sista dagen.. Vi har ju haft en några förkylningar och jag verkar också ha fått en liten dust av den men inte lika stor som Jöggen & Lövet haft. Hehe intressant... Ja kan ju också påminna om att mitt lag var obesegrade igår när vi körde snöruggby :D

Men ikväll då? Ja inte blir det någon mer aktivitet än att trycka lite på kontrollen, kanske inte ens det behövs eftersom man kan roa sig med melodifestivalen.
Å imorrn är det egenträning å mitt gymkort har gått ut.. då är det alltså löpning som gäller!


Ja men just det!! Match har vi ju spelat idag också.. (hur kunde jag nästan glömma det?) Jag säger väl såhär: det kan bara bli bättre och det är ju positivt :D Vi ska väl inte gå ner oss helt och hållet utan vi ser framåt istället!

Ja men vi säger så, ha en trevlig kväll ni som ska göra något och ni som har samma planer som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0