Ett hjärtligt avslut!

En sådan trevlans dag det har varit! Mitt öga har varit fyllt av sprutande tårar hela dagen, känslorna har verkligen svallat över såhär sista bloggdagen..eller så är det förkylningen som gör det, klurigt!

Dagen började väl på riktigt kl: 1 då jag mötte upp Vicki, en glad Jill, Pullan, Pensionären och Annika eftersom vi skulle avnjuta en fantastiskt romantiskt lunch tillsammans eftersom det är alla hjärtans dag! Kicko klarade den långa sittningen på nobellmiddags nivå klart godkännt. Och vi erkänner att det också blev dagens träning för oss, trots hotelse om extra löprundor imorrn :D  Sen bar det åter av till parken för alla förutom mig och Julia, vi gick och köpte blommor till hennes mamma (jag hade redan köpt, typ..) Och eftersom julle inte ville plugga och jag inte hade något späckat schema just denna dag så utmanade hon mig att duellera i tvspel, men det floppade då vi inte fick igång det..

Annars hände inget mer denna dag! Så jag tänkte vi skulle se in i framtiden :D
 Grön vecka är på ingång- hm hade gärna kört en till röd
 Ett straff väntar: Elin G, Stephanie och Erica som inte haft inkilningsbanden på sig mohaha spännande ;D
 Fika?? Emma Westholm har ju fyllt år, men det verkar gå segt med kaveln.. Det ryktas om straff!
 Match, japp Gustafs hemma (Parken) kl 11 nästa lördag. Får inte missas!!!
 Långt bort men ändå så nära-
ja det är seriepremiären, 59 dagar om jag har räknat rätt då gäller det!

Jag hann ju med att träffa Mikkiz också, där stod hon leende och glad som vanligt som representant för det gyllende M:et!

Då var det här mitt sista inlägg denna säsong iaf för våren! Men nu är ju bloggen igång och det är ju här alla tokigheter luftas av oss spelare så det gäller att vara uppdaterad ;D

Såg föresten vad Jullan hade skrivit och det blev ju inte direkt 110% men jag får väl försöka visa det på planen istället, just det bilden var ju fin men jag undrar var bollen är.. kanske betongbengan vet ;D hahaha

Passar nu över till nästa bloggerska! Lycka till!

Over and out/ M.R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0