fredag 26/2

Finally lov. Ganska skönt då motivationen för skolan ligger på noll. Nu får jag äntligen andas ut och samla nya krafter. Blev en skön fredag för en gångs skull också. Fotboll på morgonen och sen en lektion då vi bara kollade på film. Fick sluta en timme tidigare vilket jag är jävligt glad över. Efter skolan tog jag min 30 minuters vila och sen var det dags för gristräning. Det mest underbaraste som finns måste nog vara när man är så slut att man knappt orkar stå på benen och sen komma hem och bädda ner sig i sängen och slå på en bra film, mmm jag gillar't.

Har suttit med gitarren så gott som hela kvällen nu och försökt lära mig en ny låt, men jag gav upp för ett tag sen då jag insåg att jag var alldeles för trött för att ens orkar röra på fingrarna/tänka, och när jag väl var på väg så hade jag en störande lillebror som tjatade om fifa, så jag ska vara snäll mot min lilla stjärna och ta en match mot honom, sen ska jag krypa ner i sängen och slå på käraste one tree hill.
Imorgon blir det stan med mrs emma viljanen och sen vidare till min lilla kusin som fyllt år.

Nä, lillen börjar böla snart. Hejdå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0