fútbol

Stuttgart - barca slutade 1-1, Kanske ska le lite ändå, för jag håller ju trots allt på Real Madrid, något man inte kan tro eftersom att barca är de enda jag nämner om dagarna. Men dom spelar ju så sjukt fin fotboll,  plus att dom har människorna jag avgudar mest, Xavi och Pique. Aja whatever.
Kom hem från skolan för inte så jätte länge sen och nu är det bara att slå upp engelska böckerna och plugga, lika sorgset varje gång. Städa mitt rum och tvätta måste jag också, känns som att de är det enda jag gör om dagarna när jag inte har någon träning.. hm.. Magen kurrar nu, dags för lite käk, sen plugga, om inget hinder kommer upp på vägen, hehe;) CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0