I´m back!!!

Ja men go kväll alla glada!! Trots bloggrutin så tog det ändå ett tag för mig att hitta hit.. Men nu sitter jag här och jag har packat klart allt inför morgondagen så inget bör vara glömt eller ska kunna gå fel hoppas jag. Jag har till och med packat ner knä -och armbågsskydd, ni vet såna man hade när man åkte rullskridskor, för att slippa några blåmärken..rädda det som räddas kan! Elin du kan få låna för jag antar att du inte har tänkt på det ;D

Ja det ska bli riktigt kul att åka upp till Bollnäs, jag slår vad om att vi kommer att få otroligt kul! Våra något knasiga ledare har nog tänkt ut en del roliga saker, men det återstår att se vad..

Samling imorrn 05.15- HALLELUJAH

Det är väl bäst att gå och lägga sig då, det har varit en låång dag.. skulle ta mig till rocklunda imorrse det tog 35 minuter att cykla, kanske man skulle bli snöplogare det verkar ju vara brist på den gruppen och jag tror inte man behöver veta hur man ska ploga heller ;D Nej då jag vet att dom gör sitt bästa!
Jag har varit på biblioteket också, och lämnat tillbaka 4 böcker som jag aldrig läste.. men tanken var god från början ska ni veta, alla handlade om idrottspsykologi! Jag hann också med att tappa bort mobilen, vilket aldrig har hänt förut (sanning!) jag skulle visa pappa hur jag hade landat igår när jag halkade ner för våran trappa och då gled den såklart ur fickan.. men den återfanns såklart när vi kom hem från affären med alla yoghurtar- tar på mig allt ansvar om ni tycker dom är äckliga för det var jag som valde! Ni skulle bara våga klaga...!! 

GOD NATT! (ses om 7 timmar..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0