Massa strul med tekniken..

Ja tekniken är inte med mig den här veckan så därför har det varit en rejäl bloggtorka men jag hoppas att det ska lösa sig idag eller imorrn kanske..
 
Men vad har hänt då?
jo vi har gått in på vår röda träningsvecka vilket betyder att vi har en grisvecka!
Men den största händelsen den här veckan är väl ändå pensionärens operation!!!! Ja herregud sådan kämpa våran underbara Kicko är, igår fick hon lite besök av Jill, Julia och mig. Där låg hon i ryggläge utan kudde men ändå med ett leende som vanligt, insperation säger jag bara! Det betyder alltså att jag får klara mig själv den närmsta tiden, pentigänget är nu halverat.. det ogillas starkt ska ni veta!

Ja å ikväll år det skoprovning YEAH!!! 16.45 ringvallen, lite svårt att komma ihåg ibland ;D

men nu hinner jag inge mer för nu ska jag springa iväg till något annat kul..... blä!

Hörs då heeeeej

 VÅRAN KÄMPE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0