Nej nu är det dags!

Äntligen....
Detta är vad jag kallar blogguppehåll.. Men nu är det nya och fina inlägg som väntar i bloggen.

Jag kan säga såhär att träningen är i full gång och i år är upplägget helt klockrent! Gruppen blir tajtare och tajtare och likaså jeansen som man köpte i i september! SKÄMTOSIDO. Men tränar hårt gör vi och starka blir vi, vilket är mycket positivt. Det kommer vi behöva iår!! Styrka.. Men nu till helgen är det ett litet brejk i all hårdträning. Det är dags att ha lite skoj men samtidigt prestera!!! Vi ska nämligen åka på cup i Bollnäs. En inomhuscup som liknar den som vi i Västerås kallar BigMacCup.. Cupen spelas alltså i en hockeyhall med sarg osv. Ska bli mycket skoj och detta är ännu ett tillfälle till att skapa en ännu bättre sammanhållning i laget.- Känner jag våran ledarstab rätt så är det mycket mer än bara cup som kommer hända där uppe i Bollnäs... Jag är iallfall taggad! Dags för ett kryss i Superstars tävligen för min del!!

What happens in Bollnäs stays in Bollnäs?? Eller.....
Nej inte riktigt. Ni kommer att bli uppdaterade här på bloggen dagligen, kanske fler gånger om dagen..Jag har utsett årets första bloggare helt själv.. Det är en tjej som jag vet kommer göra sitt yttersta och kommer gå in för uppgiften till 110%. Det gör hon alltid, vare sig det är på fotbollsplan eller i bloggen. Grattis Malin Reuterwall... Jaaaa, denna vecka är det Malin som kommer underhålla er här i bloggen.. Jag vet att hon kommer sköta jobbet alldeles utmärkt.

GOOD LUCK M.R!

/Julia Åström alias Blogg-master!!

Årets spelare och årets målvakt år 2009!
Malin Reuterwall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0