Pensionären här igen !

Jaa kör hårt å kör hårt vettefasen, kan ju ni göra som tränar HEHE ! Tyckte att det var jag som blogga nyss men eftersom jag kommer ha så lite att göra nu de närmsta enmiljon veckorna så kan jag få dehär överstökat nu! Sen så ville jag vara lite snäll mot pullagulla (julia) som verkligen behövde en bloggare igår kväll så jag ställde upp för henne som hon ställt upp för mig de senaste veckorna kört mig till sjukan å stöttat mig genom tarmtömning och diverse de ska hon ha ett stort tack för :D
Igår var jag ner på träningen för första gågnen sen operationen de var kul å se alla igen, man är ju van å träffa alla morgon som kväll så en hel vecka utan mina lagkamrater känns ju som en evighet! De såg väl bra ut några sprang JOJO test, men som vanligt så vare disco dj JOJO test så skivan började hacka men tror nog nästan Slimjill å The Hammer (elin hammar) tyckte de var lite skönt eller vad säger ni ? ;D Jorå elin jag har kommit på ett smeknamn till dig VARSÅGOD.
De händer inte så jättemycket i min vardag så jag måste komma på ngt att skriva om men de ska väl jag med min otroliga fantasi och stora högra eller vänstra hjärnhalva klara av. (minns intevilken som innehöll vad?) men iaf inte den logiska sidan!
Någon dag ska jag ta en snabbgenomgång av mina drömmar jag har under nätterna för dom är helt sjuka där snackar vi fantasi :D Sen kan ni få höra om min awesome operation som jag genomgick för exakt en vecka sen, faktiskt på pricken så vaknade jag typ vid den här tiden 11.15 torr i käften å ont i ryggen fortsättning följer.. :D

Sitter just nu å kollar lite på OS (tack å lov för att os är just nu), dom visar Charlotte Kalla som tog vårt första guld ! Jorå de kräver en riktig norrlänning för att de ska hända jag säger då de :D Ngn har ju tävlat samtidigt som henne nananna! vi tävlade dock inte i samma klass hon är ju lite äldre än mig, men hon var då inte ett dugg bättre än mig då xD HEHE eller?! Jorå hon hörde till en av de som ropade UR SPÅÅÅÅÅR när man åkte så fick man slänga sig ur spåret för de äldre å kanske då lite snabbare åkarna man var ju inte bitter iaf... Å mamma som gick (märk väl gick) bredvid en försökte peppa en att ta sig runt spåret! Där snackar vi full fart !

jag har min mor på besök nu också, hon är här å hjälper mig med vissa saker som jag inte klarar. Typ som att ta på mig sockar, lyfta vissa saker ( jag får bara lyfta typ en liter i varje hand för tillfället) Fast jag är mycket starkare än så så att ni vet måste bara klargöras :D Hon har även städat min lägenhet å lagar mamma mat till mig varje dag de kan man ju verkligen inte klaga på !
Ska lite senare idag åka till maxi med Bohmen å inhandla lite mat å förnödenheter, sen väntar även klädprovning :D wihaaa nya kläder de gillas av oss alla ! Sen hörde jag rykten om flagglöpning på parken ? MUHAHA kan ni behöva brudar! tror jag går hem lagomt till de å kollar lite OS å fortsätter klia på mitt ärr, som förövrigt tar kål på mig nu DE KLIIIIIIIIAR men de betyder att de läker vilket är AWESOME! Snart slipper ni mig inte längre på planen så njut nu den sista tiden ;)

Nu fåre vara nog de här ska föreställa måndagens uppdatering så om jag är pigg ikväll kan jag ge er en uppdatering om dagen annars får ni ingen helt enkelt ! See ya dont wanna be ya :D


Grävde lite i mina arkiv å lyckades hitta en bild när Kalla jagar mig i spåret !

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Haha du är klockren Kicko!! Fick mig både ett och två goda skratt under en härlig lässtund! Keep on fighting!

2010-02-17 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0