Hohahe

Ja good morgon! Klockan är nu 12.20 jag har precis tagit mig en dusch så nu kände jag mig värd att ta mig ett piller å krypa ner i sängen igen! Man blir trött av småsaker, min form är verkligen inte på topp men snart så =)
Orkade aldrig skriva igår så kan dra en snabb genomgång av vad som hände igår.. Vi fick pröva nya kläder å fina var dom också :D shit va vi kommer vara snygga! Finns dock ett stort återkommande problem för en sån som jag med tax ben, alla byxer är lååånga. Vi ska ju ha sånädär lite tajtare byxor som sitter tajt över vaderna å sådära men för mig hamnar vaderna i fotknölarna å knäna på vaderna så de blir liksom inte rätt. Men de är ju kul för såna som Panda som har låånga ben å värsta muskliga vaderna där sitter byxerna som ett smäck :D Kul för dig panda!
Sen vare dax för träning men då körde bengan hem mig, jag kan ju inte stå ute på parken å frysa näre är skidskytte på teve ? Men jag vet iaf att det var flagglöpning på träningen en fågel viskade i mitt öra att de tydligen var skitjobbigt så de var ju bra att ni tar ut er när de är grön vecka :D
Sen så fick vi ju vårat andra OS guld WIHAAAAA!! De var typ super awesome spännande precis vad jag hade längtat efter! Tack Bear ferry å ett stort grattis :D Sen går ju mitt superlag Manchester United å vinner borta mot Milan i CL fast de var ju inte oväntat! Å alla kan säga vad dom vill att de var rättvist eller inte (jill) vi gjorde fler mål helt enkelt :D
Sen kom de ett brev i min brevlåda igår från ortopedkliniken TJOHOO! Stod att jag ska få komma till sjukgymnasten den 2/3 om alltså mindre än 2 veckor vilket betyder att jag kommer få mera övningar å att jag kommer bli bättre å bättre tllslut awesome! De var vääldi positivt! Sen fick vi ju även veta de som vi alla väntat på... Träningsläger å jaa de blir ju av tillslut! Turkish here we come jag har tryckt på solknappen till då så dax å införskaffa sololja brudar :D HEHE vi kasnke ska träna å lite sånt också jag vet inte ? Ingen som läser detta som har värsta företaget som vill sponsra oss lite å få en reklamlogga i vårat matchprogram hela säsongen endast 1500 bra grejjer va ? Men självklart får ni sponsra med ännu mer :D
Jaha nehe nu logga pullagulla in på msn så nu harjag en videokonversation med henne hon har problem med sin dator som sprutar ut saker stackarn! Hon hälsar inte iaf
Idag har jag inget på schemat så jag ska nog ta tag i de nu så jag hinner med allt xD HUHU

Hade så bra allesammans tack å hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0