Äntligen torsdag...

Vill börja med att be om ursäkt för för gårdagens uteblivande av bloggandet. Onsdagen var en dag som gick ett i ett. Eftersom halsen fortfarande krångla blev det en promenad till jobbet på morgonkvisten istället för ett träningspass. På jobbet slet jag på till klockan halv 9 på kvällen för att sedan skynda iväg till SF:s biosalonger med mina tre kära vänner Lina, Linnea och Jolin. Sex and the city 2 var filmen för kvällen. Inte lika bra som ettan, men helt klart sevärd om man är ett fan av just denna serie. Man fick sig många härliga skratt, vilket kan behövas i dessa jobbartider. Hemma på kvällen eller snarare natten beställde jag min efterlängtade dator, lär ha den i min hand någon gång under nästa vecka! Längtar... fick dessutom en ipod nästan på köpet, inte dåligt med dessa studentrabatter ibland.

Idag är sista dagen på jobbet innan man får en dags ledighet, välförtjänt. Min bror kommer nämligen hem, från sitt nuvarande hem Norge, imorgon. Inte setts på ett tag nu. Ska bli riktigt roligt att få träffa honom. Något mer som drar igång imorgon är fotbolls-VM. Tråkigt att Sverige inte är med dock, fast nu kanske det blir mer fokus på hela tuneringen istället för bara på Sveriges matcher, något positivt i alla fall. Vilket lag håller ni på? Jag är lite kluven, får klura på den karamellen under dagen och återkomma imorgon.

Idag väntar träning i Västerås och innan det jobb som jag tidigare nämnde. Och ikväll blir det att somna tidigt, blivit en del sena nätter de senaste veckorna, på tiden att komma tillbaka till den verklighet vi kallar vardag. Nu måste jag skynda om jag ska hinna i tid till jobbet.

Vänner ha en underbar dag!

/ Johanna Nallen Nilsson #17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0