Full fart.......

Hej igen kära läsare......vet ej om det ska vara singularis eller pluralis, vet ju inte hur många som läser detta?? Torsdagen börjar lida mot sitt slut och jag är förvånansvärt pigg för att ha varit vaken sen kl 02.....dagen började med NHL mellan kl 02-05.15 sen direkt till jobbet o jobba 10 timmar övertid och barnen hade en heldag med mormor så det betydde att jag kastade mig på cykeln direkt efter jobbet o cyklade till träningen på Swedbank. 48 min tog det idag, lite slött. Åt en kanongod sallad på bistron i hockeyhallen o sen till träningen. Åkte hem och hann med lite ärenden innan kl 21.30.......nu har jag gjort mina hälövningar o Vin Diesel dundrar på i rutan. Snart blir det snark......

Jag är lite orolig i mitt fotbollshjärta just nu, nu undrar ni varför??? Mitt kära Liverpool och Rafa Benitez har gått skilda vägar.......hur ska detta gå??? Kommer vi bli nya Leeds eller kommer det bli bättre nu, vad har planerats egentligen inför nästa säsong??? Vilka spelare kommer o vilka lämnar??? Många frågor snurrar i mitt huvud just nu.....o säkert i era oxå. Vet att alla har ett Liverpoolhjärta inom sig.....hahaha......YNWA bröder o systrar!!! Vi får se...vi får se!!!

O nu till resefrågan om de galanta damerna i fotona i förra blogginlägget, ingen verkade vara så allmänbildad nu så jag får väl berätta lite, hahaha....de tillhör folkgruppen Hmong o bor i Sydostasien. Dessa raggade upp mig i norra Vietnam uppe i bergen i en liten ort som heter Sapa. Kallt o grått o mycket trekking blev det där.......Vietnam är ett avlångt land o jag reste från norr till söder. Tog ett plan till Hanoi i norr o sen blev det tåg, buss o morotcykel ända ner till Saigon. Phu Quoq är en ö som jag kan rekommendera, tror det har blivit mer bebyggt där nu. Från just Saigon tog jag mig till Cambodia med båt på Mekongfloden......otroligt sevärt o häftigt. Vill visa hur man njuter på Phu Quoq...

Hehehe......minnen!!!

Nu kommer nästa resefråga: Nån som känner igen var jag står på detta foto??? O vilket land är jag i då???

Och här ska det shoppas järnet......men i vilket land alltså?? Hoppas nån vågar gissa.....GIIIIISSSSAAAA!!!

Nä nu får det vara för ikväll......John Blund har kastat grus i mina ögon känner jag!!! Fredag imorrn......


Konichiwa Bit..es som Robyn säger......

Kommentarer
Postat av: Alexander Ragulin

Jak, thror dhet är Ryssland eller gamla kära Sovjetunionen.

Moskva har intagits en ghång men av vhem ???

2010-06-03 @ 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0