Game day! BK30-Östersund

Godförmiddag allihopa!
Bloggandet har uteblivit de senaste dagarna då mitt dagsschema varit fullbokat från första stund jag vakna på morgonen tills dess att jag har gått och lagt mig. Jobblivet har fortsatt och dessutom har VM börjat! England-USA 1-1, green snacka om målvaktstavla där (lider med honom). Dock tyckte jag att England spelade bättre fotboll och förtjänade 3 poäng, även fast de måste spela betydligt bättre för att ta sig någonstans i detta VM.

Hur som helst, idag lyser solen till skillnad från gårdagens höstväder. Kan man önska sig något mer till matchdag. Vissa föredrar regn, andra mulet, men jag själv föredrar att spela i 20+ och solsken. Har tagit en löprunda med mamma nu på mogronen för att väcka liv i kroppen. Idag väntar en riktig krigar insats på planen, gäller att alla är laddade till 110%. Ska snart slänga i mig lite lunch innan jag och mor min tar bilen mot Gurkstaden. Tur att man har en mamma som ställer upp och skjustar när tågtiderna inte passar. Dessutom är hon en bra person att prata med inför match, ger mig alltid positivenergi. 

Dagsläget i laget ser förhållandevis bra ut måste jag säga, förutom att vår ena mittback Emma Nilsson ligger sjuk. Idag är det vår match och till skillnad från England tror jag på vinst från vår sida idag, något efterlängtat med andra ord. Matchstart är 14.00 på Swedbank, glöm inte att vara i tid inför lineup, har varit riktigt dåligt de senaste matcherna!! Nu ska jag fortsätta att ladda batterierna. Ses på planen!

/ Johanna Nallen Nilsson #17 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0