Jaha.......o nu då???

Hur i h.......e har jag hamnat i denna knipa??? Tack Julia! Jaja, man ska väl prova på allt i livet, lite så känner jag om saker. Man kan bara ångra saker man inte har gjort, inte saker man har gjort. Så nu ska man blogga för första gången i sitt liv...kommer säkert trycka på fel knapp när jag är klar så att allt försvinner.......vi får se!! Vill verkligen någon läsa om vad som händer i mitt liv, får nog höra lite synpunkter på träningarna i veckan.

Min måndag blev som vanligt, först jobb mellan kl 06 - kl 16. För er som inte vet så jobbar jag på Kanthal i Hallstahammar, nej vänta....det heter ju Sandvik nu. Bytte ju namn för 2 veckor sedan under stor pompa o ståt. Efter jobbet så cyklade jag till dagis för att hämta mina kidz, Noah 5 år o Emma 3 år. Mina små guldklimpar. Kastar in den  ena i kärran o den andra i stolen på cykeln o sen är det bara att trampa hem. Väl hemma väntar farmor på altanen....sen är det bara att byta om o försöka äta nåt men jag hinner inte. Bengt kommer kl 16.55, blir till att äta i bilen. Har ju nämligen bestämt mig för att börja cykla hem från Swedbank framöver. Får ju inte löpa närmaste månaden. Fick domen förra veckan av läkaren, en inflammerad slemsäck i vänstra hälen som spökar. Så går det när man ska prova Yo-Yo testet i februari. Är ju anmäld till Stockholm Maraton som går av stapeln på lördagen den 5:e juni. Gråter blod att jag inte kan springa men jag får ta det positiva med det.....får ju följa med er tjejer till Uppsala istället!! Gör mig en tjänst......låt oss plocka hem 3 poäng så känner jag att det är värt att missa maran.

Cykelturen är helt underbar....kanonväder, lite motvind.......älskar känslan av brinnande lår......bara pumpa, pumpa, pumpa.......sen när man är helt slut så ställer man sig upp o trampar mer......då släpper det lite o så kör man på igen. 46 min tog det hem till Hallsta........fick påhälsning av Bengt o Elin när det var 6 km kvar. Väl hemma sov barnen o farmor kunde cykla hem. Dusch o lite mat sen försökte jag gå o lägga mig så fort jag kunde......men det var då någon började terrorisera mig angående valet av veckans bloggare....hahaha!! Men till slut så lugnade allt ner sig o jag kunde somna fint kl 23...........o sen upp med tuppen kl 02, hahaha!!! Ner till bion o kolla på NHL finalserien, match nr 2 mellan Flyers - Blackhawks. Nu är kl 04.20 o den 3:e perioden ska starta. Efter matchen är det bara att cykla till jobbet......kommer somna ovaggat ikväll tror jag.

Oj, jag har ju skrivit lite...........måste kolla på 3:e nu.........over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0